מפגש עיבוד לידה 

אם ילדת ונשארת עם תחושה לא רגועה או בטראומה, את עשויה להפיק תועלת רבה מהמפגש החד-פעמי של עיבוד לידה. סיפור הלידה עשוי להיות דרמטי או לא כל כך, אך ייתכן שהוא עדיין משפיע עליך עכשיו, אולי אפילו שנים מאוחר יותר. את לא יכולה לשנות את מה שקרה בלידה, אבל את הנרטיב אפשר לשנות: את המשמעות שאת נותנת לו. זהו המפתח למציאת אמונה עצמית חדשה וחומלת יותר ואפשרות לצמיחה האישית דרך ההסתכלות החדשה.

לקרוא עוד:


לא משנה כמה תתכוננו למסע הלידה, כמעט תמיד יהיה משהו שיפתיע אתכם. זה חלק בלתי נפרד מהחוויה עצמה, ואי אפשר להימנע ממנו. זה אולי רגע דרמטי, זה יכול להיות רגע שקט ואישי מאוד שאף אחד אחר אפילו לא שם לב שקורה לך... אבל פעמים רבות ההבדל בין מה שדמיינת (על לידה, על אנשי התמיכה שלך, על הגוף שלך, על עצמך) ומה שאת מרגישה שקרה בפועל, בשבר הזה אולי יושבת טראומה. הציפיות והמציאות בדיסוננס. זה יכול לגרום לתחושות קשות לגבי הלידה ואולי אף להמשיך להשפיע על ההרגשה שלך לגבי האמהות שלך.

נשים רבות חוות טראומת לידה. אי אפשר לשנות שום דבר לגבי מה שקרה בפועל, זה כבר קרה. אבל את המשמעות שאת מייחסת למה שקרה, אפשר לרכך לנרטיב חומל יותר. זה מה שאנחנו עושים במפגש עיבוד לידה. אנו בוחנים מחדש את הסיפור וחופרים עמוק עד שאנו מגלים את המקום הפצוע שבאמת זקוק לריפוי: בו אנו מחזיקים באמונה עצמית שלילית. זה עשוי להירפא, ולעתים קרובות שינויים עצומים יכולים להתרחש בחיינו כתוצאה מכך, אפילו מעבר לשדה הלידה.  

מפגש של שעה וחצי, 480 ש"ח


דילוג לתוכן