שירותי דולה

אני דולה מנוסה כ-25 שנים, המציעה תמיכה אוהבת לנשים וזוגות במפגש עם הלא נודע הגדול של הלידה. כדי לבחור דולה, כדאי לפגוש אותה קודם ולשאול אותה את כל השאלות שלך. אשמח לקבוע איתך פגישה קצרה.

את הכשרת הדולה שלי למדתי בבית החולים משגב לדך בשנת 1997, בימים שאף אחד לא שמע על המונח דולה. "דולה" מגיע מיוונית ופירושו "אישה עוזרת לאישה". מה בעצם עושה דולה היא שאלה נפוצה מאוד. והתשובה היא: תלוי מה צריך.

אני רוצה לתת לאישה את ההרגשה שהיא לא לבד. אני רוצה שהיא תרגיש אהובה ומקובלת על מי שהיא, כפי שהיא. אני רוצה שהיא תרגיש תמיכה וכבוד. אני רוצה שלבני הזוג תהיה נוכחות רגועה בלידה, מישהו שאפשר להסתכל לה בעיניים ולהרגיש בטוח ומוחזק. זה הבסיס. אני מוסיפה לזה את הידע שלי על לידה ומה יכול לעזור במצבים שונים, ניסיון בעבודה עם צוות בית החולים, ניסיון כמטפלת גוף ומורה ליוגה, ואמונה שלכל אישה מגיע לקבל תמיכה בכל דרך שהיא תבחר ללדת.

האג'נדה שלי כדולה היא לבוא בלי אג'נדה לגבי לידה. הרצון שלי הוא לעזור להורים לנווט את מסע הלידה הלא ידוע בצורה כזו שיצאו בהרגשה טובה עם החוויה. חווית לידה חיובית אינה תלויה במה בדיוק קרה בלידה. לעתים קרובות אנשים מגיעים עם תוכנית לידה, ומניחים שדולה יכולה לעזור להם להשיג את התוכנית ואת הלידה האידיאלית. הם מניחים שלידה שהתנהלה לפי התוכנית תהיה לידה חיובית. זה יכול להיות, אבל אולי לא. זה בעצם יותר מורכב מזה. אני מאמינה שהתפקיד שלי כדולה הוא לעזור לבני הזוג להתמודד עם כל מה שהלידה מביאה, כי לאף אחד אין למעשה שליטה על הלידה.

לידה היא אירוע רגשי, פיזי ורוחני עמוק. זה ייקח אותך למקומות שאולי לא חווית מעולם. הוא משלב את כל המרכיבים הרגילים של החיים - שמחה, כאב, פחד, התרגשות, התרוממות רוח, חרדה, הפתעה, סיבולת, כוח... אבל בצורה מרוכזת ובפרק זמן מרוכז. זו אחת הסיבות שזו חוויה כל כך אינטנסיבית. אני מקווה שעם הכנה ותמיכה טובה, אישה תוכל לעבור את זה בהרגשה שזו הייתה חוויה חיובית ומעצימה. זה רק שלב אחד במסע אל האמהות, אבל זה שנשאר איתנו ומטביע חותם. אז מה בעצם אני עושה בתור דולה? אני מביאה ללידה את ידיי וליבי, ורצון לעזור.

חבילת הדולה שלי כוללת פגישה לפני לידה, פגישת גוף Equilibrio לפני לידה, עזרה שלי בלידה עצמה, פגישה לאחר הלידה. המחיר שלי הוא 4400 ש"ח. תוכלי לקבוע פגישה קצרה ללא תשלום שתעזור לך להחליט אם תרצה שנמשיך יחד ללידה.

דילוג לתוכן